Allround servicemedewerker

Zoek jij ons?

In een team van zes collega’s sta je eindgebruikers telefonisch en op de werkplek professioneel te woord en zorgt voor een snelle, correcte registratie en afhandeling van incidenten, vragen en verzoeken. De systeemomgeving is groot, complex en divers. Je biedt ondersteuning aan gebruikers op vaste werkplekken en een groot deel van de medewerkers werkt met moderne mobiele devices. Virtualisatie is van groot belang. Applicaties draaien deels in huis en deels in de cloud. Door jouw kennis weet je minimaal 80% van de incidenten zelf op te lossen en raadpleeg je daar waar nodig de kennisbank en eventueel andere beschikbare kennisbronnen. Zie jij ruimte om zaken te verbeteren, dan ben je meer dan welkom om dit te melden. Van jou wordt namelijk verwacht dat je actief betrokken bent bij de verbetering van processen.

Wat breng jij?

Ons aanbod

nl_NL_formalNL

Goed om te weten!

Beste lezer,

Op 2 mei, 5 mei en 6 mei zijn wij beperkt bereikbaar.
Voor dringende vragen kunt u ons bereiken via support@attcomputer.nl.

Vanaf woensdag 7 mei staan wij weer volledig tot uw beschikking.

 

Met hartelijke groet Team ATTComputer

ATTComputer